Veronika DVOŘÁKOVÁ

Master's thesis

Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti

The increase of existing customers satisfaction and addressing potential B2B customers of logistics company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení strategie ke zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti Sambular s. r. o. Cíle bylo naplněno za pomoci dotazníkového šetření, které bylo strukturováno do tří typů dotazníků v návaznosti na tři skupiny oslovených respondentů: stávající zákazníci, ztracení zákazníci a zákazníci, se kterými se společnosti nedaří spolupráce …more
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a strategy to increase the satisfaction of current customers and addressing potential B2B customers of the logistics company Sambular s. r. o. The objective was reached with the questionnaire survey which was structured into three types of questionnaires in relation to three groups of respondents: existing customers, lost customers and customers with which company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DVOŘÁKOVÁ, Veronika. Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická