Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti – Veronika DVOŘÁKOVÁ
Veronika DVOŘÁKOVÁ
Master's thesis
Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti
The increase of existing customers satisfaction and addressing potential B2B customers of logistics company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení strategie ke zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti Sambular s. r. o. Cíle bylo naplněno za pomoci dotazníkového šetření, které bylo strukturováno do tří typů dotazníků v návaznosti na tři skupiny oslovených respondentů: stávající zákazníci, ztracení zákazníci a zákazníci, se kterými se společnosti nedaří spolupráce …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose a strategy to increase the satisfaction of current customers and addressing potential B2B customers of the logistics company Sambular s. r. o. The objective was reached with the questionnaire survey which was structured into three types of questionnaires in relation to three groups of respondents: existing customers, lost customers and customers with which company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Veronika. \textit{Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/inu40d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁKOVÁ, Veronika. Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Moderní informační nástroje v oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky
František Lorenc -
Řízení vztahů se zákazníky
Jiří Umlauf -
Aplikace vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
Petra Hlousková -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech
Martin Pešta -
Optimalizace dopravních tras mezi firmou a jejími zákazníky
Karolína Nováková -
Optimalizace dopravních tras mezi firmou a jejími zákazníky
Matěj Černý