Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti – Veronika DVOŘÁKOVÁ
Veronika DVOŘÁKOVÁ
Diplomová práce
Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti
The increase of existing customers satisfaction and addressing potential B2B customers of logistics company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení strategie ke zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti Sambular s. r. o. Cíle bylo naplněno za pomoci dotazníkového šetření, které bylo strukturováno do tří typů dotazníků v návaznosti na tři skupiny oslovených respondentů: stávající zákazníci, ztracení zákazníci a zákazníci, se kterými se společnosti nedaří spolupráce …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose a strategy to increase the satisfaction of current customers and addressing potential B2B customers of the logistics company Sambular s. r. o. The objective was reached with the questionnaire survey which was structured into three types of questionnaires in relation to three groups of respondents: existing customers, lost customers and customers with which company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Veronika. \textit{Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/inu40d/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Veronika. Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Moderní informační nástroje v oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky
František Lorenc -
Řízení vztahů se zákazníky
Jiří Umlauf -
Aplikace vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
Petra Hlousková -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech
Martin Pešta -
Optimalizace dopravních tras mezi firmou a jejími zákazníky
Karolína Nováková