Martin Kadlec
Bakalářská práce
Nové formy marketingové komunikace
New forms of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a soustředí se na vývoj marketingu a komunikace od jejich počátků až po současnost, na posouzení nových forem marketingové komunikace z pohledu současných teoretických poznatků, na vymezení pojmů, nástrojů a metod digitalizace marketingu. Následně analyzuje současný …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of new forms of marketing communication. The work is divided into theoretical and practical part and focuses on the development of marketing and communication from their beginnings to the present, on the assessment of new forms of marketing communication from the perspective of current theoretical knowledge, on defining concepts, tools and methods of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ogl7b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marek Jetmar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Aneta Jakubův -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Magdaléna Matoušková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Jakub Hadrava