Martin Kadlec

Bakalářská práce

Nové formy marketingové komunikace

New forms of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a soustředí se na vývoj marketingu a komunikace od jejich počátků až po současnost, na posouzení nových forem marketingové komunikace z pohledu současných teoretických poznatků, na vymezení pojmů, nástrojů a metod digitalizace marketingu. Následně analyzuje současný …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of new forms of marketing communication. The work is divided into theoretical and practical part and focuses on the development of marketing and communication from their beginnings to the present, on the assessment of new forms of marketing communication from the perspective of current theoretical knowledge, on defining concepts, tools and methods of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2020
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marek Jetmar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů