Martin Kadlec

Bachelor's thesis

Nové formy marketingové komunikace

New forms of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a soustředí se na vývoj marketingu a komunikace od jejich počátků až po současnost, na posouzení nových forem marketingové komunikace z pohledu současných teoretických poznatků, na vymezení pojmů, nástrojů a metod digitalizace marketingu. Následně analyzuje současný …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of new forms of marketing communication. The work is divided into theoretical and practical part and focuses on the development of marketing and communication from their beginnings to the present, on the assessment of new forms of marketing communication from the perspective of current theoretical knowledge, on defining concepts, tools and methods of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 9. 2020
  • Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marek Jetmar, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

The College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.

Bachelor programme / field:
Regional Development / Urban and Regional Development Management