Modely pro optimalizaci pravidelných jízdních řádů linek s uzavřeným oběhovým režimem a jednobodovou časovou koordinací – Filip Lorenz
Filip Lorenz
Master's thesis
Modely pro optimalizaci pravidelných jízdních řádů linek s uzavřeným oběhovým režimem a jednobodovou časovou koordinací
Periodic Timetable of Routes with Closed Scheduling Vehicles and Time Coordination in One Point Optimization Models
Abstract:
Cílem předložené diplomové práce, je časová koordinace spojů pravidelné autobusové linky spojující Ostravu s letištěm Leoše Janáčka v Mošnově. Předmětem bude návrh matematického modelu, který umožní sestavit jízdní řád. Úvod práce je věnován významu řešeného problému, možného použití jednotlivých typů optimalizačních metod a analýze zdrojů disponibilních vstupních dat. Hlavní část práce je zaměřena …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is the time coordination of regular bus transports service connecting Ostrava with of Leoš Janáček Airport in Mošnov. The subject of the proposal will be a mathematical model that would build up a timetable. The introduction of the thesis is dedicated to the importance of the problem, possible use of different types of optimization methods and analysis of available sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/99441
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Dušan Teichmann
- Reader: Radim Farana
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LORENZ, Filip. \textit{Modely pro optimalizaci pravidelných jízdních řádů linek s uzavřeným oběhovým režimem a jednobodovou časovou koordinací}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta strojní. 2013. Available from: https://theses.cz/id/inzaoj/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta strojníMaster programme / field:
Strojní inženýrství / Dopravní technika a technologie
Theses on a related topic
-
Časová koordinace spojů ve vybrané podsíti linek Dopravního podniku Ostrava
Adam Šimela -
Časová koordinace spojů v přestupním uzlu Ostrava - Dubina
René Chyla -
Časová koordinace spojů v přestupních uzlech s omezenou kapacitou
Vladislav Dušek -
Časová koordinace spojů v podmínkách Městského dopravního podniku Opava
Jan Martinik -
Model časové koordinace leteckých spojů na tranzitních letištích
Lucie Vildomcová -
Úloha lineárního programování
Eliška Poláchová -
Časová koordinace spojů ve vybrané podsíti linek Dopravního podniku Ostrava
Adam Šimela -
Časová koordinace spojů v podmínkách Městského dopravního podniku Opava
Jan Martinik