Jan Jehlička

Bakalářská práce

Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu

Teacher and his/her methods when working with a student with ADHD/ADD in English language classes with emphasis on the development of speaking
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je analyzovat (a) aktuální problémy, kterým čelí pedagog vyučující studenty s ADHD/ADD v hodinách zaměřených na rozvoj mluvní dovednosti, a identifikovat otázky a výzvy, které při tom vznikají.(b) Posoudit účinnost metod, které pedagog používá při výuce studentů s ADHD/ADD v hodinách rozvíjejících mluvní dovednosti, a navrhnout možné zlepšení nebo řešení.
Abstract:
The intent of this bachelor's thesis is to analyze (a) the current issues facing educators teaching students with ADHD/ADD in speech skill development classes and identify the issues and challenges that arise in doing so.(b) Assess the effectiveness of the methods educators use in teaching students with ADHD/ADD in speech skill development classes and suggest possible improvements or solutions.
 

Klíčová slova

ADHD ADD Pedagog MŠMT CNS LMD
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Kateřina Šrahůlková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Květa Suchánková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Prague City Vysoká Škola

Prague City Vysoká Škola

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice: výuka cizích jazyků / Angličtina jako cizí jazyk

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.