Využití reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu – Ing. Lenka Kraslová
Ing. Lenka Kraslová
Bakalářská práce
Využití reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu
Use of Promotion Media for a Newly Established Advertising Agency
Anotace:
Bakalářská práce řeší na základě marketingové komunikace výběr a návrh vhodných reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu. K tomuto účelu využívá komunikačního mixu.Abstract:
This thesis deals with selection and recommendation of suitable promotion media chosen on the basis of marketing communication for a newly established advertising agency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/anrr6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Roman Hlaváč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Dvořáková -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová