Jana Koldová

Bakalářská práce

Multi-level marketing

Multi-level marketing
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Multilevel marketing" se zaměřuje na charakteristiku multilevel marketingu, pyramidových schémat a jejich vzájemné porovnání. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje tématu multilevel marketingu a principům jeho fungování. Jsou vytyčeny hlavní pozitiva a negativa tohoto systému. Druhá kapitola popisuje pyramidová schémata, jejich fungování, neudržitelnost …více
Abstract:
Bachelor's thesis on "Multilevel marketing" focuses on characterization of multilevel marketing, pyramid schemes and their comparison. The work is divided into three chapters. The first part is devoted to the theme of multilevel marketing and principles of its operation. The main positives and negatives of this system are marked out. The second chapter describes pyramid schemes, their functioning, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: František Drozen
  • Oponent: Ladislav Šípek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42151

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod