Tereza Barošová

Bachelor's thesis

Postoje spotřebitelů k přírodní kosmetice

Consumers' Attitude to Natural Cosmetics
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá postoji spotřebitelů k přírodní kosmetice. Teoretická část práce vymezuje pojmy týkající se přírodní kosmetiky, nákupního procesu a osobního prodeje. Praktická část se věnuje analýze spotřebitele a prodejců přírodní kosmetiky za pomocí provedeného marketingovému výzkumu, ve kterém byly užity metody dotazování a mystery shopping.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the attitude of consumers to natural cosmetics. The theoretical part defines the concepts of natural cosmetics, purchasing process and personal selling. The practical part deals with the analysis of consumers and sellers of natural cosmetics with the help of marketing research, using methods of questioning and mystery shopping.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Barošová, Tereza. Postoje spotřebitelů k přírodní kosmetice. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe