Karin Mészárosová

Bakalářská práce

Integrácia marketingového a obchodného oddelenia v podniku

Integrace marketingového a obchodního oddelení v podniku
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního …více
Abstract:
The Bachelor thesis presents the topic of Integration of marketing and sales department in the company. Its main objectives are to introduce the ways as how to link these two departments in the company and what benefits does this link yield. The theoretical part concerns the definition and specification of the key marketing and sales objectives including the differences and overlaps between them. The …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou Integrácie marketingového a obchodného oddelenia v podniku. Jej hlavnými cieľmi je predstaviť možnosti, ako prepojiť tieto dve oddelenia v spoločnosti a to, aké výhody toto prepojenie môže priniesť. Teoretická časť práce sa venuje definovaniu a vymedzeniu hlavných cieľov marketingu a obchodu a tomu, aké sú rozdiely a prieniky medzi nimi. Praktická časť skúma metódou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Miroslav Richter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50526

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management