Marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR prostřednictvím sociálních sítí – Bc. Robert Böhm, BSBA
Bc. Robert Böhm, BSBA
Diplomová práce
Marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR prostřednictvím sociálních sítí
Marketing Activities of Hyundai ČR Company on Social Networks
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítích v automobilovém průmyslu. V teoretické části se věnuje on-line komunikaci a sociálním sítím obecně. V praktické části pak analyzuje marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR na sociálních sítích. Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace marketingových aktivit společnosti na sociálních sítích. Pro práci byly stanoveny následující …víceAbstract:
This diploma thesis is concerned with usage of social networks in automotive industry. In theoritical part on-line communication and social networks are described. Practical part is focused on marketing activities of Hyundai ČR Company on social networks. The goal of this thesis is to propose an optimalization of the company´s marketing communication on social networks. There are two hypotheses set …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwwau/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Efektivnost srovnávací reklamy společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
Marcela Tomášková -
Strategická analýza Hyundai Motor Czech s.r.o.
Michael Brabec -
Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
Linda Říhová -
Vliv korejské firemní kultury ve vybrané korejské firmě působící v ČR (Případová studie Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.)
Dominika ŠVECOVÁ -
Ocenění společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o. s posouzením ESG
Barbora Hlinková -
Antimobbingová politika, prevence a intervence se zřetelem na společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o.
Radka PAVELKOVÁ -
Finanční analýza společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.
Prokop-Kašpar Záruba