Bc. Robert Böhm, BSBA

Diplomová práce

Marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR prostřednictvím sociálních sítí

Marketing Activities of Hyundai ČR Company on Social Networks
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítích v automobilovém průmyslu. V teoretické části se věnuje on-line komunikaci a sociálním sítím obecně. V praktické části pak analyzuje marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR na sociálních sítích. Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace marketingových aktivit společnosti na sociálních sítích. Pro práci byly stanoveny následující …více
Abstract:
This diploma thesis is concerned with usage of social networks in automotive industry. In theoritical part on-line communication and social networks are described. Practical part is focused on marketing activities of Hyundai ČR Company on social networks. The goal of this thesis is to propose an optimalization of the company´s marketing communication on social networks. There are two hypotheses set …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní