Bc. René Slunečka

Bakalářská práce

Řízení jakostí ve službách

Quality management in services
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením jakostí ve službách. Domnívám se, že se jedná o velice aktuální téma, které je v posledních letech často skloňováno, především v době ekonomické recese, kdy řada společností byla nucena ukončit svou podnikatelskou činnost a jen silné společnosti zůstaly na trhu a právě implementace a správné pochopení požadavků normy ČSN EN ISO 9001 do vedení společnosti by mělo …více
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with quality management in services. This topic has recently been mentioned as a current issue especially in the time of economic recession, when quite a few companies have been forced to go out of business and only strong companies have remained on the market. The implementation and correct understanding of ISO 9001 requirements by a company management should help companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bezděka
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní