Kateřina Plichtová

Master's thesis

Vstup značky Starbucks do retailu v České republice

The introduction of the Starbucks brand into retail in the Czech Republic
Anotácia:
V roce 2018 byla uzavřena globální kávová aliance mezi společností Nestlé a Starbucks. Nestlé získalo výhradní práva prodávat kávy značky Starbucks v potravinových obchodech. Na českém trhu se tyto produkty začaly prodávat v září 2019. Cílem diplomové práce je zjistit, zda konzumenti kávy zaznamenali produkty Starbucks v retailu. V teoretické části diplomové práce jsou popsány klíčové pojmy a poznatky …viac
Abstract:
In 2018, a global deal between Nestle and Starbucks was closed. Nestle acquired exclusive rights to sell products with the Starbucks label in retail. The products were introduced on the Czech market on September 2019. The aim of the diploma thesis is to find out whether coffee consumers noticed the appearance of Starbucks coffee products in grocery stores. The theoretical part defines key concepts …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Kateřina Smolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80168