Petr POK

Bakalářská práce

Jazykové prostředky v reklamách na automobily

Linguistic means in commercials for automobiles
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky v reklamách na automobily. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuje na marketing, reklamu, strukturu reklamního textu a styl reklamy. V praktické části bylo zkoumáno 20 reklam, přičemž 10 je vizuálních 10 audiovizuálních. V reklamách byly zkoumány jazykové prostředky dle předem určených metodik. Byly stanoveny tři …více
Abstract:
The focus of this bachelor thesis is on language features used in car advertisements. The paper contains a theoretical and practical section. The theoretical section covers marketing, advertisement slogan structure and the register of advertisements. Practical section disseminates 20 adverts (10 are visual and 10 audiovisual) according to set benchmarks. Three basic hypotheses were started, which addressed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POK, Petr. Jazykové prostředky v reklamách na automobily. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru