Jazykové prostředky v reklamách na automobily – Petr POK
Petr POK
Bakalářská práce
Jazykové prostředky v reklamách na automobily
Linguistic means in commercials for automobiles
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky v reklamách na automobily. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuje na marketing, reklamu, strukturu reklamního textu a styl reklamy. V praktické části bylo zkoumáno 20 reklam, přičemž 10 je vizuálních 10 audiovizuálních. V reklamách byly zkoumány jazykové prostředky dle předem určených metodik. Byly stanoveny tři …víceAbstract:
The focus of this bachelor thesis is on language features used in car advertisements. The paper contains a theoretical and practical section. The theoretical section covers marketing, advertisement slogan structure and the register of advertisements. Practical section disseminates 20 adverts (10 are visual and 10 audiovisual) according to set benchmarks. Three basic hypotheses were started, which addressed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POK, Petr. Jazykové prostředky v reklamách na automobily. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Jazykové prostředky v časopisech pro mládež
Denisa HARENZOVÁ -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová