Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN – Miroslav Leština
Miroslav Leština
Bakalářská práce
Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením výzkumu v prodejnách značky Bushman a analýzou získaných dat.Abstract:
Bachelor thesis is focused on method of marketing research named Mystery shopping. Thesis includes information about marketing of services, description of method Mystery shopping and to apply this method. Practical part is focused on performing research in stores Bushman and on analysis of obtained data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ip4bqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEŠTINA, Miroslav. \textit{Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ip4bqn/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Možnosti a meze mystery shoppingu
Markéta Tučková -
Mystery shoping z pohledu fiktivních zákazníků.
Lucie Barborová -
Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci
Mario Zajíček -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch