Využití dětské literatury ve výuce anglického jazyka na 1. st. ZŠ – Michaela POSPÍŠILOVÁ
Michaela POSPÍŠILOVÁ
Diplomová práce
Využití dětské literatury ve výuce anglického jazyka na 1. st. ZŠ
Children´s Literature in Primary English Language Teaching
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metod práce s literaturou v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Teoretická část popisuje dítě mladšího školního věku, vymezení anglického jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu, celistvý rozvoj žáka, osvojování cizího jazyka a následně se zabývá dětskou literaturou a prací s ní. Metodická část mapuje názory učitelů na využívání literatury …víceAbstract:
The diploma thesis deals with teaching children´s literature in English classes at Primary School. This thesis is divided into two sections - theoretical and practical. The theoretical part starts with the description of young learners; then the concept of English in the Framework of Education at Primary School is examined. Further, the child holistic development and the issues of second language acquisition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Marta Šigutová, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Michaela. Využití dětské literatury ve výuce anglického jazyka na 1. st. ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Metody práce s dětmi s hyperkinetickým syndromem v běžné mateřské škole
Jana Svobodová -
Metody práce s dětmi s ADHD v mateřské škole
Eva Strašilová -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Metody práce s dětmi s PAS
Barbora BÁRTOVÁ -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Martina KRTILOVÁ -
Postoj pomáhajících pracovníků k využití konceptu bazální stimulace a metody Snoezelen při práci s klienty s těžkou a hlubokou mentální retardací
Eva Mafková