Využití muzikoterapie v resocializačním procesu u dětí s diagnostikovanými poruchami chování – Bc. Václav Bober
Bc. Václav Bober
Master's thesis
Využití muzikoterapie v resocializačním procesu u dětí s diagnostikovanými poruchami chování
Using of musical therapy in the resocialization process of children diagnosed with behavioral disorders.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou muzikoterapie v resocializačním procesu u dětí s diagnostikovanými poruchami chování. Charakterizuje muzikoterapii jako jednu z terapií ve speciální pedagogice. Provádí kvalitativní výzkum. Uvádí shrnutí teoretických, empirických a výzkumných poznatků.Abstract:
Diploma work is focused on analysis of music therapy of children with diagnosed behavioral disorders in resocialization proces. Define music therapy as one of special pedagogy therapies. Perform qualitative research. Perform theoretical and empirical knowledge.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedúci: PaedDr. Zdenka Šándorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOBER, Václav. \textit{Využití muzikoterapie v resocializačním procesu u dětí s diagnostikovanými poruchami chování}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ipierw/.
Jak správně citovat práci
Bober, Václav. Využití muzikoterapie v resocializačním procesu u dětí s diagnostikovanými poruchami chování . Pardubice, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / Resocialization Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Muzikoterapie a její využití ve speciální pedagogice - analýza videoukázky muzikoterapie podle metody Nordoffa-Robbinse
Zlata Fišerová -
Muzikoterapie v problematice sluchového postižení
Ivona Sedláková -
Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální
Zdeňka Opřátková -
Aplikace muzikoterapie speciální pedagogiky pro i-CT Framework
Tomáš Bártů -
Muzikoterapie a pedagogika
Quang Hieu CHU -
Využití prvků muzikoterapie v edukačním procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Tereza Malárová -
Využití muzikoterapie při rozvoji komunikační schopnosti
Lenka Zelinková -
Využití prvků muzikoterapie v terapii balbuties
Kamila Novotná