Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách – Monika Kopečná
Monika Kopečná
Bachelor's thesis
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Social Marketing as a Tool of Acquiring Volunteers in Social Servises
Abstract:
Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu marketing, sociální marketing, sociální služby a dobrovolnictví. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků.Cílem bakalářské práce je …moreAbstract:
The major objective of this study is to explore the methods social services use to acquire volunteers. This thesis concerns the problem of recruiting volunteers for social services. The theory section aims to define key terms, such as marketing, social marketing, volunteering, social services and describes the ways of recruiting volunteers for social services. The empi-rical part consists of semi-structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPEČNÁ, Monika. \textit{Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ipkjny/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kopečná, Monika. Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Monika Kopečná -
Sociální marketing
Tim Kutil -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Motivace českých dobrovolníků pro zapojení do humanitární činnosti na balkánské trase evropské migrační krize
Radka VALOVÁ