Využití marketingu pro rozvoj regionu/destinace – Sofie Piálková
Sofie Piálková
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro rozvoj regionu/destinace
Anotácia:
Účelem této bakalářské práce je vypracovat marketingovou strategii pro mikroregion Hnanicko. V rámci teoretické části byla provedena literární rešerše, která se zaměřovala na cestovní ruch, marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci. Praktická část se zaobírá samotnou analýzou mikroregionu Hnanicko. Realizace dotazníkového šetření probíhala rozesláním dotazníku klientům, kteří mikroregion …viacAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to develop a marketing strategy for micro region Hnanicko. In the first part of my bachelor thesis includes the research on literal, which was focused on tourism, marketing, marketing mix and marketing communication. The next section deals with the analysis of Hnanicko micro region itself. Realisition of questionnaire survey took place by sending questionnaires …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/iprdyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva