Komunikační strategie hotelu Purkmistr – Bc. Monika ARNOŠTOVÁ
Bc. Monika ARNOŠTOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie hotelu Purkmistr
Communication Strategy of the Purkmistr Hotel
Anotace:
Diplomová práce zabývající se tématem zpracování komunikační strategie hotelu popisuje ve své teoretické části marketingovou komunikaci, komunikační strategii, její prvky a sou-vislosti. Tuto část uzavírá vymezení metodologie sloužící k aplikaci v praktické části a jsou zde stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část nás seznamuje se současným stavem věci. Po uvedení do problematiky tato část …víceAbstract:
The topic of this thesis is communication strategy of a hotel. The theoretical part describes marketing communication, communication strategy, its elements and contexts. This part is concluded by a methodology section that sets the thesis? application in the practical part and research questions for verification. The practical part includes information about the initial situation. After the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ARNOŠTOVÁ, Monika. Komunikační strategie hotelu Purkmistr. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda