Firma T-mobile: postavení a marketingová strategie na českém trhu a v zahraničí – Kristýna Tvrdá
Kristýna Tvrdá
Bakalářská práce
Firma T-mobile: postavení a marketingová strategie na českém trhu a v zahraničí
Anotace:
Práce hodnotí současné postavení a marketingové strategie firmy T-mobile. Zachycuje historii firmy i její globální strategii. Velká pozornost je věnována dvěma evropským trhům mobilních operátorů, německému a českému. Práce popisuje vstup T-mobilu na německý a český trh, místní konkurenci i zákaznickou strukturu. Jednotlivé národní marketingové strategie pro tyto trhy charakterizuje pomocí nástrojů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/267
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2006
- Vedoucí: Miroslava Sztogrynová
- Oponent: Zdeněk Lukáš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.