Analýza vlivu značek kvality potravin na chování spotřebitele – Eva Tymelová
Eva Tymelová
Diplomová práce
Analýza vlivu značek kvality potravin na chování spotřebitele
Analysis of Food Quality Labels Impact on Consumer Behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu značek kvality potravin na chování spotřebitele. Cílem práce bylo zjistit, zda spotřebitelé při nákupu potravin věnují pozornost značkám kvality uvedeným na obalech, zda znají význam těchto značek a zda těmto značkám důvěřují. Při sběru primárních dat byly kombinovány dvě metody dotazování, a to dotazování elektronické a osobní. Výběrový soubor byl určen kvótním …víceAbstract:
The diploma thesis deals with analysis of impact of food quality labels on consumer behaviour. The objective of this work was to find out if consumers pay attention to quality labels on food products packaging, if they know importance of this labels and if they trusts this labels. In the primary data acquisition, two methods of survey was used, namely electronic and personal survey. The sample of respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96929
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Smeliková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Lucie Musilová -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová