Hoaxy a dezinformace v psaných online médiích – Karolína Havlová
Karolína Havlová
Bakalářská práce
Hoaxy a dezinformace v psaných online médiích
Hoaxes and Disinformation in Online Journalism
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je problematika hoaxů a dezinformací v psaných online médiích. Cílem práce je detailněji představit fenomén šíření nepravdivých a zavádějících informací. Současně se práce zaměřuje na analýzu vybraných mediálních zpráv za účelem identifikace manipulačních technik. Teoretická část zprvu představuje klíčové pojmy, které tvoří základ pro pochopení problematiky šíření hoaxů …víceAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis focuses on hoaxes and disinformation in written online media. The aim of the thesis is to provide a detailed overview of the phenomenon of spreading false and misleading information. Additionally, the thesis focuses on analyzing selected media news to identify manipulative techniques. The theoretical part first introduces key concepts that form the foundation for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
- Vedoucí: Ing. Roman Pospíšil
- Oponent: Daniel Kubec, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Literární tvorba / Komerční psaní v médiích
Práce na příbuzné téma
-
Česká mediální gramotnost v době pandemie covid-19
Sebastian Bednář -
How to tackle disinformation pandemic: Design, realisation and evaluation of a media literacy university course
Veronika Batelková -
How to tackle disinformation pandemic: Design, realisation and evaluation of a media literacy university course
Veronika Batelková -
Media Literacy Policies in Central and Eastern European countries
Tereza Kráčmarová -
Media literacy in EFL classes
Tomáš Pelc -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Violetta Bobryk
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses iq24fi iq24fi/2
4. 12. 2024