LIBOVICKÁ, Šárka. \textit{Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/iq2cj2/.
LIBOVICKÁ, Šárka. <i>Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/iq2cj2/.
LIBOVICKÁ, Šárka. Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B). Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/iq2cj2/.
@misc{Libovicka2012thesis,
AUTHOR = "Libovická, Šárka",
TITLE = "Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B) [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-04-27]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/iq2cj2/",
}
@misc{Libovicka2012thesis,
AUTHOR = {Libovická, Šárka},
TITLE = {Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)},
YEAR = {2012},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/iq2cj2/},
URL_DATE = {2024-04-27},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Libovická
| jméno = Šárka
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)
| url = https://theses.cz/id/iq2cj2/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-04-27
| poznámka =
| jazyk =
}}