Kristýna Hanačíková

Bakalářská práce

Etická a morální stránka reklamy

Ethical and Moral Side of Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována etické a morální stránce reklamy. Cílem práce je zhodnotit, jaký dopad má etická stránka reklamy na spotřebitele. První kapitola obsahuje teoretické poznatky ohledně reklamy, etiky a morálky. Kapitola druhá je praktičtější, protože obsahuje případové studie neetických reklam. Ve třetí kapitole je provedena analýza dotazníkového šetření a standardizovaných rozhovorů. Čtvrtá …více
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to ethical and moral aspects of advertising. The aim of this work is to evaluate the impact of ethical aspects of advertising on consumers. The first chapter contains theoretical knowledge about advertising, ethics and morality. The second chapter is more practical because it contains case studies of unethical ads. The third chapter analyzes the questionnaire survey and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/g0nie/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management