Radka Káčerková

Bakalářská práce

Analýza řízení image značky ve strojírenství

The Analysis of Managing Brand Image in Engineering
Anotace:
Práce se zabývá značkou a řízením její image. Hlavním cílem je zjistit, jak české strojírenské podniky budují image své značky, především jestli mají alespoň nějaké povědomí o tomto řízení. Pro náš průzkum byly sestaveny čtyři hypotézy, které měly zjišťovat tuto problematiku. Průzkum byl realizován formou dotazníkového šetření, kde jsme následně analyzovali zjištěné výsledky a hledali vazby mezi nimi …více
Abstract:
This work deals with brand and managing its image. The main aim is find out how Czech firms from engineering create the image of its brand; mainly if they have got at least some awareness about this managing. For our survey four hypotheses have been defined to find the aim. The survey has been done thanks to a questionnaire where we could analyse the results and look for the mutual relations. The main …více
 

Klíčová slova

image značka řízení

Keywords

brand managing image
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Šárka Polanecká
  • Oponent: Monika Harantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36306