Analýza řízení image značky ve strojírenství – Radka Káčerková
Radka Káčerková
Bakalářská práce
Analýza řízení image značky ve strojírenství
The Analysis of Managing Brand Image in Engineering
Anotace:
Práce se zabývá značkou a řízením její image. Hlavním cílem je zjistit, jak české strojírenské podniky budují image své značky, především jestli mají alespoň nějaké povědomí o tomto řízení. Pro náš průzkum byly sestaveny čtyři hypotézy, které měly zjišťovat tuto problematiku. Průzkum byl realizován formou dotazníkového šetření, kde jsme následně analyzovali zjištěné výsledky a hledali vazby mezi nimi …víceAbstract:
This work deals with brand and managing its image. The main aim is find out how Czech firms from engineering create the image of its brand; mainly if they have got at least some awareness about this managing. For our survey four hypotheses have been defined to find the aim. The survey has been done thanks to a questionnaire where we could analyse the results and look for the mutual relations. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36306
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Šárka Polanecká
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36306
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná -
Budování a řízení hodnoty značky WOLF
Jan Pechanec -
Referenční marketing jako nástroj budování a řízení hodnoty vybrané značky
Hana Píchová -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová