Radka Káčerková

Bachelor's thesis

Analýza řízení image značky ve strojírenství

The Analysis of Managing Brand Image in Engineering
Abstract:
Práce se zabývá značkou a řízením její image. Hlavním cílem je zjistit, jak české strojírenské podniky budují image své značky, především jestli mají alespoň nějaké povědomí o tomto řízení. Pro náš průzkum byly sestaveny čtyři hypotézy, které měly zjišťovat tuto problematiku. Průzkum byl realizován formou dotazníkového šetření, kde jsme následně analyzovali zjištěné výsledky a hledali vazby mezi nimi …more
Abstract:
This work deals with brand and managing its image. The main aim is find out how Czech firms from engineering create the image of its brand; mainly if they have got at least some awareness about this managing. For our survey four hypotheses have been defined to find the aim. The survey has been done thanks to a questionnaire where we could analyse the results and look for the mutual relations. The main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Šárka Polanecká
  • Reader: Monika Harantová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36306