Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Ing. Jan Rucz
Ing. Jan Rucz
Bachelor's thesis
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The Importance of Research on Clients’ Needs, Requirements and Expectations with in the Client Relationship Management
Abstract:
Práce se podrobně zabývá problematikou marketingového výzkumu a marketingové komunikace se zákazníkem. Teoretická část je věnována objasnění základních pojmů a souvislostí, následně pak vlastnímu marketingovému průzkumu, jeho významu, formám, metodám zpracování a vyhodnocování výsledků. V aplikační práci je popsán vlastní průzkum, jeho východiska, použité prostředky a metody, upřesnění vzorku zákazníků …moreAbstract:
This work deals with problems of the marketing research and marketing communication with a customer. The theory is concentrated to clarification of basic problems and connections and then to the proper marketing research, its meaning and forms and to the methods treatment and plotting of results. There is written an investigation in the work, its data and methods and a pattern of customers included …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hcmp8/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUCZ, Jan. \textit{Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/iqfbwa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková