Ing. Jan Rucz

Bachelor's thesis

Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky

The Importance of Research on Clients’ Needs, Requirements and Expectations with in the Client Relationship Management
Abstract:
Práce se podrobně zabývá problematikou marketingového výzkumu a marketingové komunikace se zákazníkem. Teoretická část je věnována objasnění základních pojmů a souvislostí, následně pak vlastnímu marketingovému průzkumu, jeho významu, formám, metodám zpracování a vyhodnocování výsledků. V aplikační práci je popsán vlastní průzkum, jeho východiska, použité prostředky a metody, upřesnění vzorku zákazníků …more
Abstract:
This work deals with problems of the marketing research and marketing communication with a customer. The theory is concentrated to clarification of basic problems and connections and then to the proper marketing research, its meaning and forms and to the methods treatment and plotting of results. There is written an investigation in the work, its data and methods and a pattern of customers included …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní