Riskmanagement for Service Center Organisations in Export – Alexander Mikus
Alexander Mikus
Diplomová práce
Riskmanagement for Service Center Organisations in Export
Riskmanagement for Service Center Organisations in Export
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá risk managementem ve střediscích služeb a jeho implementací. Práce detailně ukazuje, jak fungují střediska služeb, a kde a jak je třeba implementovat risk management. Práce analyzuje rozdíly v organizaci risk managementu před a po stádiu implementace centra služeb. První část práce je teoretická a věnuje se risk managementu a původu středisek služeb. Autor zdůrazňuje rozdíly …víceAbstract:
The Master thesis deals with the Riskmanagement in Service Center Organizations and its implementation. The thesis show in detail how Service Center Organizations are working and where and how Risk management has to be implemented. The thesis analyzes the differences in organizing Risk management in the stage of implementation of the Service Center Organization and afterwards. The first part of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39144
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Návrh implementace IP kontaktního centra
Tomáš Procházka -
Proces implementace CNC vrtacího centra v malé zakázkové truhlářské výrobě
Jakub Lank -
An integration of automated call center into a SAP system
Michaela Horváthová -
Projekt:Implementace SCCM v prostředí ÚJV ŘEŽ, a.s.
Tomáš Charvát -
Implementace zákaznického centra ve společnosti Schenker s. r. o.
Kateřina Hladíková -
Implementace skeneru zranitelností do datového centra
Michal Miklánek -
Implementace procesu, organizace znalostí a provoz nástroje Knowledge management v Centru informatiky
Simona Jínová -
Implementace sledování výroby na dělícím centru
Michal Zlacký