Bc. Petr Širc
Bachelor's thesis
Spalovače tuků
Fat burners
Abstract:
Spalovače tuků jsou v současné době populárními doplňky stravy jak pro redukci hmotnosti, tak jako součást sportovní přípravy. Teoretická část práce identifikuje látky řazené mezi spalovače tuků a shrnuje současné informace o nich s cílem popsat mechanizmus jejich účinku a zhodnotit klinický význam na základě dostupných studií. V praktické části práce byla ověřena účinnost extraktu ze zeleného čaje …moreAbstract:
Fat burners are currently quite popular dietary supplements used for weight reduction as well as a part of sport training. The theoretical part of the thesis aims to identify various substances that are classified as fat burners, to sum up information about mechanisms of their operation and to evaluate their clinical importance on a basis of available studies. In the practical part of the thesis an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uc4jc/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2015
- Supervisor: Mgr. Bc. Tomáš Pruša
- Reader: Mgr. Kateřina Hortová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasaryk University
Faculty of MedicineBachelor programme / field:
Specializations in Health Science / Dietitian
Theses on a related topic
-
Popis látek v suplementech - spalovačích tuků, jejich rozdělení dle kritérií
David Šťáva -
Vliv cílené předzápasové redukce tělesné hmotnosti na aktivitu autonomního nervového sytému
Karolína MICHÁLKOVÁ -
Snížení bolestivosti artrotických kyčelních kloubů vlivem fyzioterapeutických postupů a redukce hmotnosti
Lukáš HRŮŠA -
Porovnání vlivu nutriční intervence na redukci hmotnosti u obézních pacientů s diabetem a bez diabetu
Martina Hrudníková -
Předsoutěžní redukce tělesné hmotnosti v judu
Věra ZEMANOVÁ -
Popis látek v suplementech - spalovačích tuků, jejich rozdělení dle kritérií
David Šťáva -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Japonský zelený čaj
Karolína STARÁ