Bc. Petr Širc
Bakalářská práce
Spalovače tuků
Fat burners
Anotace:
Spalovače tuků jsou v současné době populárními doplňky stravy jak pro redukci hmotnosti, tak jako součást sportovní přípravy. Teoretická část práce identifikuje látky řazené mezi spalovače tuků a shrnuje současné informace o nich s cílem popsat mechanizmus jejich účinku a zhodnotit klinický význam na základě dostupných studií. V praktické části práce byla ověřena účinnost extraktu ze zeleného čaje …víceAbstract:
Fat burners are currently quite popular dietary supplements used for weight reduction as well as a part of sport training. The theoretical part of the thesis aims to identify various substances that are classified as fat burners, to sum up information about mechanisms of their operation and to evaluate their clinical importance on a basis of available studies. In the practical part of the thesis an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uc4jc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2015
- Vedoucí: Mgr. Bc. Tomáš Pruša
- Oponent: Mgr. Kateřina Hortová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Nutriční terapeut
Práce na příbuzné téma
-
Popis látek v suplementech - spalovačích tuků, jejich rozdělení dle kritérií
David Šťáva -
Vliv cílené předzápasové redukce tělesné hmotnosti na aktivitu autonomního nervového sytému
Karolína MICHÁLKOVÁ -
Snížení bolestivosti artrotických kyčelních kloubů vlivem fyzioterapeutických postupů a redukce hmotnosti
Lukáš HRŮŠA -
Porovnání vlivu nutriční intervence na redukci hmotnosti u obézních pacientů s diabetem a bez diabetu
Martina Hrudníková -
Předsoutěžní redukce tělesné hmotnosti v judu
Věra ZEMANOVÁ -
Popis látek v suplementech - spalovačích tuků, jejich rozdělení dle kritérií
David Šťáva -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Japonský zelený čaj
Karolína STARÁ