Markéta Burešová

Diplomová práce

Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat

Analysis of the online marketing strategy of Vienna House Diplomat
Anotace:
Předmětem diplomové práce je online strategie konkrétního hotelu se zaměřením na analýzu webové stránky jakožto hlavního komunikačního kanálu. Hlavním cílem práce bylo zanalyzovat webovou stránku z hlediska uživatelské přívětivosti a viditelnosti ve vyhledávačích. V úvodních kapitolách došlo k vymezení online marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu, byl také představen online komunikační mix a …více
Abstract:
The subject of this thesis is the online strategy of a particular hotel with a focus on the analysis of the website as the main communication channel. The main aim of the thesis was to analyze the website in terms of user friendliness and visibility in search engines. In the introductory chapters, the definition of online marketing and its specifics in tourism was defined, as well as an online communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79308