Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Anastasiia Lykhopai
Anastasiia Lykhopai
Bakalářská práce
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Proposal for measures to increase customer satisfaction of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zvyšování spokojenosti zákazníků prostřednictvím marketingového výzkumu, realizovaného v pražské kavárně "La Forme". Cílem práce je identifikovat faktory, se kterými jsou zákazníci spokojeni, a naopak ty, které vyvolávají nespokojenost, a zjistit jejich přání ohledně možných změn. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsou navrhována opatření s cílem zvýšit …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on enhancing customer satisfaction through marketing research conducted at the "La Forme" coffee shop in Prague. The objective of the study is to identify factors contributing to customer satisfaction and those causing dissatisfaction, as well as to understand customer preferences regarding potential changes. Based on the results of the survey, measures are proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Jana Horáková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Opatření pro zvýšení spokojenosti pacientů zdravotnického zařízení
Markéta ŠOBOVÁ -
Spokojenost pouličních umělců s podmínkami pro busking v Praze a Brně
Markéta Nikendeyová -
Návrhy opatření pro zvýšení spokojenosti návštěníků ve Valašském muzeum v přírodě
Nikola Matušincová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová
Název
Vložil
Vloženo
Práva