Psychologická funce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Kristýna Kadlecová
Bc. Kristýna Kadlecová
Diplomová práce
Psychologická funce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological function of packaging and consumer decision making
Anotace:
V diplomové práci je řešena problematika psychologické funkce obalu a rozhodování spotřebitele. Zpracovávané téma představuje vhled do problematiky obalového designu a jeho psychologického působení na rozhodování spotřebitele při uskutečnění koupě. Při zpracování vybraného tématu jsou analyzovány kokrétní případy úspěšných respektive vhodných a naopak neúspěšných respektive nevhodných obalů. Věnována …víceAbstract:
In this Master's thesis deals with problematic of psychological function of packaging and consumer decision making. The subject is an insight into the issue of packaging design and its psychological impact on the consumer's decision to realize the purchase of some product. During the processing of the selected topis the cases of successful respectively well-made and used packaging and also the cases …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/msjj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Václav Jánoščík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
Xiaoqiu Yue -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan