IDS Ústí nad Labem Dopravní podnik města Ústí nad Labem – Ing. Karel Kobík
Ing. Karel Kobík
Diplomová práce
IDS Ústí nad Labem Dopravní podnik města Ústí nad Labem
Integrated Public Transport System (IDS) - city of Ústí nad Labem Public Transport Company - city of Ústí nad Labem
Anotace:
Práce řeší optimalizaci linkového vedení městské hromadné dopravy ve městě Ústí nad Labem. Dále obsahuje návrh zónového tarifu s možností rozšíření na další území, návrh odbavovacího a kontrolního systému, návrh standardů kvality. V práci je také obecný popis informačního systému.Abstract:
The thesis deals with the optimization of the public transport network of the city of Ústí nad Labem. It also contains a draft of the zone tariff with the option of expansion, a draft of check-in and control system and a draft of KPI. A general description of the information system is also included in the thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. Tatiana Molková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kobík, Karel. IDS Ústí nad Labem Dopravní podnik města Ústí nad Labem. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Technologie a řízení dopravy
Práce na příbuzné téma
-
Informační a odbavovací systém v autobusech Dopravního podniku hl. m. Prahy
František Kučera -
Informační a odbavovací systémy ve veřejné hromadné dopravě
Daniel Lískovec -
Odbavovací informační systém celního úřadu
Petr SADOVSKÝ -
Informační a odbavovací systém vozidel Dopravní společnosti Zlín - Otrokovice, s.r.o.
Marek NEUMANN -
Zavedení systému managementu kvality dle standardu ISO 9001: 2015 v organizaci
Alexandr Tya -
Zavedení systému managementu kvality dle standardu ISO 9001:2015 ve vybrané firmě
David Hlinčík -
Standardy kvality jako brzda zvyšování kvality poskytovaných služeb
Jana Čápová -
Základní rámec systému řízení kvality sociálních služeb v organizacích se složitou organizační strukturou
Soňa GÖTZOVÁ