Bc. Tereza Dostálová

Master's thesis

Jazyk přesvědčování v reklamě

The language of persuasion in advertising
Anotácia:
Ve své diplomové práci se zabývám reklamou a jazykem, který přesvědčuje a působí na spotřebitelské chování. Poznatky získané z odborné literatury na dané téma aplikuji v samotném výzkumu diplomové práce, ve kterém je použito dotazníkové šetření. Cílem tohoto výzkumu je prokázat, že vhodně zvolená slova, slovní spojení a věty mají vliv na chování spotřebitele. Následně navrhuji doporučení pro vhodné …viac
Abstract:
This Thesis is devoted to advertisement and usage of persuasive language in order to influence consumer behaviour. I have applied knowledge from professional literature and used a survey to conduct research that should demonstrate whether properly chosen words or phrases can affect consumer behaviour in the expected way. I also make some recommendations of using persuasion techniques in advertising …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní