Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets – Radek Nišev
Radek Nišev
Bachelor's thesis
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Marketingová strategie pro vstup značky ARMODD na nové evropské trhy
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj marketingové strategie pro ARMODD, českou D2C značku specializující se na chytré hodinky, která plánuje expanzi na nové evropské trhy. Teoretická část se zabývá klíčovými marketingovými koncepty, včetně významu hodnoty pro zákazníka, digitálních marketingových strategií a metod vstupu na trh, se zaměřením na e-commerce a D2C modely. Metodologická část nastiňuje …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the development of a marketing strategy for ARMODD, a Czech D2C brand specializing in smartwatches, as it plans to expand into new European markets. The theoretical part addresses key marketing concepts, including the importance of customer value, digital marketing strategies, and market entry methods, with a focus on e-commerce and D2C models. The methodological part …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 12. 2024
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Šárka Pikhartová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94885
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek