BcA. Světlana Blovská
Master's thesis
Vizuální identita nakladatelství
Visual identity of the publishing house
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit novou fungující vizuální identitu malého rodinného nakladatelství Mlha z Vysočiny. Práce v tomto kontextu odpoví na následující otázky: Má vizuální identita nějaké hranice? Pokud ano, jaké jsou tyto hranice a v jakých případech je třeba určité hranice respektovat? V jakých případech lze využívat proměnlivé logo? Může vizuální identita uplatňovat experiment a případně jak …moreAbstract:
The aim of this work is to create a new functioning visual identity for a small family publishing house named Mlha from the Vysočina region. In this context, the work will address the following questions: Does a visual identity have any boundaries? If so, what are these boundaries and in what cases is it necessary to respect certain boundaries? In what cases can a variable logo be used? Can a visual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2024
- Supervisor: MgA. Markéta Steinertová
- Reader: Barbora Toman Tylová, MgA.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design - M
Theses on a related topic
-
Knižní edice pro fiktivní nakladatelství
Nikola KLÍMOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights