Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky – Bc. Jan Hejna
Bc. Jan Hejna
Diplomová práce
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou prvků nákupní atmosféry maloobchodních jednotek respektive smíšených prodejen. Cílem práce je navržení modelu ideální nákupní atmosféry pro smíšenou prodejnu za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, získání nových zákazníků a navýšení prodejnosti různých druhů sortimentu. Práce je založena na kvantitativním i kvalitativním průzkumu v oblasti maloobchodu. Kvantitativní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of elements of the shopping atmosphere of retail units respectively convenience stores. The aim of the thesis is to design a model of an ideal shopping atmosphere for a convenience store in order to increase customer satisfaction, get new customers and increase the marketability of various types of assortment. The thesis is based on quantitative and qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pc66i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Lakronová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Ondřej Adam -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Michaela ŠPILLEROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Veronika CINÁDROVÁ -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek