Martina Jedličková

Bakalářská práce

Strategická analýza

Strategic analysis
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout strategickou analýzu Českému národnímu podniku s.r.o. Tento podnik se zabývá prodejem českých výrobků a také výrobou kosmetických produktů. První část práce se zabývá vysvětlením teoretických pojmů a postupů pro vytváření strategické analýzy. Nejdříve je prováděna vnější analýza okolí, jeho vlivů a faktorů. Vnější analýza se dělí na analýzu makrookolí, zde je použita …více
Abstract:
The objective of this Bachelor thesis is to carry out a strategic analysis of a Czech owned limited company, Česky národní podnik s.r.o. This company sells traditional Czech products and manufactures cosmetics and body care products. The first part of the thesis provides theoretical background and methodology that are used later for the strategic analysis of the company. The theory outlined in this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Josef Krause
  • Oponent: Ivana Vilikusová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36741

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management