Konkurenceschopnost podniku na jednotném evropském trhu – Nykolivova Petra
Nykolivova Petra
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost podniku na jednotném evropském trhu
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je konkurenceschopnost podniku na jednotném evropském trhu.Teoretická část se zaměřuje na definování základních pojmů jako je konkurenceschopnost, konkurenční strategie, konkurenční výhoda a analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy včetně Porterovy analýzy konkurenčního prostředí a závěrečné SWOT analýzy.V praktické části je na základě marketingového výzkumu vyhodnocena …viacAbstract:
Topic of the thesis is competitiveness of an enterprise in the united European market. The theoretical part is focused on definition of basic terms, e.g. competitiveness, competitive strategy, competitive advantage and analysis of external and internal enterprise´s environment including Porter´s analysis of competitive environment and final SWOT analysis. In practical part the image of two selected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ir6xua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRA, Nykolivova. \textit{Konkurenceschopnost podniku na jednotném evropském trhu}. Online. Bakalárska práca. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ir6xua/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Polláková -
Krása jako konkurenční výhoda na trhu práce
Aneta Urbanová -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Definování konkurenční výhody podniku Nokian Tyres s.r.o. a její zobchodování
Petra Veselá -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Petra, N.
30. 11. 2011
Soubory
Čulíková, R.
3. 1. 2012