B.Sc. Neelkumar Kapashi, BBA

Diplomová práce

Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India

Abstract:
The FMCG sector is the fourth largest sector in India with a dominance of various players in this huge industry competing against each other. In this highly competitive market, FMCG companies need to ace their marketing strategies so as to fulfil their business objectives. However, apart from the internal factors, there are many external forces which impact on the way the marketing strategy of any …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.