Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India – B.Sc. Neelkumar Kapashi, BBA
B.Sc. Neelkumar Kapashi, BBA
Diplomová práce
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Abstract:
The FMCG sector is the fourth largest sector in India with a dominance of various players in this huge industry competing against each other. In this highly competitive market, FMCG companies need to ace their marketing strategies so as to fulfil their business objectives. However, apart from the internal factors, there are many external forces which impact on the way the marketing strategy of any …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAPASHI, Neelkumar. \textit{Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ir7lb8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
Evgeniya Volodina -
Marketing Strategy of Hindustan Unilever Limited
Atman Trivedi -
Strategic management in Public Sector Organisations
Ahmed Jibreal -
Economic analysis of Nepal Oil Corporation
SARASWATI DAHAL -
Hierarchical cluster analysis of Bitcoin mining according to environmental and economic impact
Polina Vershinina -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle -
Consumer Behaviour in FMCG Sector with Reference to Coffee in Czech Republic and India
Tuhina Srivastava -
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
Lucie Müllerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 12. 2020