Anastasiya Panasovskaya
Bachelor's thesis
Firma v konkurenčním prostředí
The company in a competitive environment
Abstract:
Na oligopolním trhu potravin v Česku se nyní nachází jedenáct velkých obchodních řetězců (převážně zahraničních), které podle Evropské komise vytváří tři čtvrtiny obratu (tržeb) v daném sektoru. Ani jedna z těchto společností však, zejména díky jejich počtu, není v Česku v postavení dominantní firmy, schopné ovlivnit výši cen nabízených potravin. To však neznamená, že se v Česku na retailovém trhu …moreAbstract:
In oligopolistic food market in the Czech Republic there are eleven large retail chains (predominantly foreign), which, according to the European Commission, generate three quarters of turnover (sales) in the sector. However, neither of these companies is in the position of a dominant company in the Czech Republic. So neither of these companies is able to influence the level of prices of food offered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Konkurence a konkurenční prostředí vybrané firmy
Sára Křiklanová -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Radim Kaloč -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights