Firma v konkurenčním prostředí – Anastasiya Panasovskaya
Anastasiya Panasovskaya
Bakalářská práce
Firma v konkurenčním prostředí
The company in a competitive environment
Anotace:
Na oligopolním trhu potravin v Česku se nyní nachází jedenáct velkých obchodních řetězců (převážně zahraničních), které podle Evropské komise vytváří tři čtvrtiny obratu (tržeb) v daném sektoru. Ani jedna z těchto společností však, zejména díky jejich počtu, není v Česku v postavení dominantní firmy, schopné ovlivnit výši cen nabízených potravin. To však neznamená, že se v Česku na retailovém trhu …víceAbstract:
In oligopolistic food market in the Czech Republic there are eleven large retail chains (predominantly foreign), which, according to the European Commission, generate three quarters of turnover (sales) in the sector. However, neither of these companies is in the position of a dominant company in the Czech Republic. So neither of these companies is able to influence the level of prices of food offered …víceKlíčová slova
firma konkurenční prostředí nedokonalá konkurence obchodní řetězec oligopol trh tržby zisk
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Konkurence a konkurenční prostředí vybrané firmy
Sára Křiklanová -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Radim Kaloč -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender
Název
Vložil
Vloženo
Práva