Dávid Tatár

Bakalářská práce

Kvalita reštauračných služieb

Kvalita restauračních služeb.
Anotace:
Tato práce porovnává kvalitu poskytovaných služeb ve dvou konkrétních restauracích v hotelových zařízeních v České republice a Velké Británii a pomocí znaků kvality navrhuje její možné zlepšení. Práce prostřednictvím hlavně Ishikawoho diagramu analyzuje nedostatky v hmotné či nehmotné složce poskytovaných služeb a dává prostor na zdokonalení. Použitý totožný dotazník v práci hodnotí spokojenost zákazníků …více
Abstract:
This study compares the quality of services in two specific restaurants at the hotel's facilities in the Czech Republic and the United Kingdom and according to quality characters suggests possible improvements. By using Ishikawa diagram study analyses gaps in tangible and intangible components of the services and provides a possibility for efficient improvement. Used check list was same in both countries …více
Abstract:
Táto práca porovnáva kvalitu poskytovaných služieb v dvoch konkrétnych reštauráciách v hotelových zariadeniach v Českej republike a Veľkej Británii a pomocou znakov kvality navrhuje jej možné zlepšenia. Práca prostredníctvom najmä Ishikawovho diagramu analyzuje nedostatky v hmotnej aj nehmotnej zložke poskytovaných služieb a dáva priestor na zdokonalenie. Použitý zhodný dotazník v práci hodnotí spokojnosť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: Marie Hůlová
  • Oponent: Helena Kořánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20526