Dávid Tatár
Bakalářská práce
Kvalita reštauračných služieb
Kvalita restauračních služeb.
Anotace:
Tato práce porovnává kvalitu poskytovaných služeb ve dvou konkrétních restauracích v hotelových zařízeních v České republice a Velké Británii a pomocí znaků kvality navrhuje její možné zlepšení. Práce prostřednictvím hlavně Ishikawoho diagramu analyzuje nedostatky v hmotné či nehmotné složce poskytovaných služeb a dává prostor na zdokonalení. Použitý totožný dotazník v práci hodnotí spokojenost zákazníků …víceAbstract:
This study compares the quality of services in two specific restaurants at the hotel's facilities in the Czech Republic and the United Kingdom and according to quality characters suggests possible improvements. By using Ishikawa diagram study analyses gaps in tangible and intangible components of the services and provides a possibility for efficient improvement. Used check list was same in both countries …víceAbstract:
Táto práca porovnáva kvalitu poskytovaných služieb v dvoch konkrétnych reštauráciách v hotelových zariadeniach v Českej republike a Veľkej Británii a pomocou znakov kvality navrhuje jej možné zlepšenia. Práca prostredníctvom najmä Ishikawovho diagramu analyzuje nedostatky v hmotnej aj nehmotnej zložke poskytovaných služieb a dáva priestor na zdokonalenie. Použitý zhodný dotazník v práci hodnotí spokojnosť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20526
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Marie Hůlová
- Oponent: Helena Kořánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20526
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv jakosti na konkurenceschopnost vybraného podniku
Peter Marinič -
Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku
Peter Marinič -
Návrh zlepšenia procesu riadenia reklamácií v strojárskej spoločnosti
Marianna Koperová -
Zlepšení výkonnosti a kvality výrobního procesu automatizací obráběcích linek v průmyslovém odvětví
Natálie Vojtěchová -
Návrh systému vzdelávania inovačného manažmentu pre zvýšenie kvality poskytovaných služieb
Natália Haramiová -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová