Zobrazení negativních emocí a jejich vliv na vnímání reklamního sdělení – Karolína Pištěková
Karolína Pištěková
Diplomová práce
Zobrazení negativních emocí a jejich vliv na vnímání reklamního sdělení
Display negative emotions and their impact on the perception of advertising messages
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou zobrazení negativních emocí a jejich vlivem na vnímání reklamního sdělení. Cílem je zjistit, jak na jedince působí negativní emoce v reklamním sdělení a jestli, a jakým způsobem ovlivňují jeho vnímání. Teoretická část se věnuje odlišným přístupům k vymezení emocí a jejich měření. Literární rešerše diskutuje pří-padové studie a výzkumy realizované v této oblasti včetně …víceAbstract:
This Diploma Thesis analyzes the negative emotions and their impact on the perception of advertising messages. The goal is to find out how the negative emotions in the advertisement affect the individual and whether and how they perceive their perception. The theoretical part deals with different approaches to the definition of emotions and their measurement. Literary research discusses case studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Daria Gunina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing v České republice
Kateřina Lazarčíková