Ing. Martina Štrombachová

Bakalářská práce

Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací

Role of Market Research in Marketing Strategy and System of Information
Anotace:
Cílem této práce je přiblížit úlohu výzkum trhu v marketingové strategii. Nejprve jsem se zaměřila na stručnou charakteristiku marketingu a marketingového informačního systému. Samostatnou kapitolu jsem věnovala jak marketingovému výzkumu tak marketingové strategii ve které shrnuji teoretické informace. Závěrečnou kapitolu jsem pak věnovala tvorbě marketingové strategii v praxi i s konkrétními ukázkami …více
Abstract:
The target of this work is to show the role of market research within the marketing strategy. As first, I have tried to focus briefly on characteristic of marketing and marketing information system. I have concentrated on marketing research and marketing strategy in specific chapter where I summing up theoretical information. The last chapter is fully focused on creating marketing strategy in real …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní