Kateřina Nováková

Diplomová práce

Nové trendy CSR strategií a jejich aplikace pro lokální strategii vybrané společnosti, včetně možností komunikace

New Trends of CSR Strategies and the Implementation into the Local Strategy of a Chosen Company Including Possibilities of its Communication
Anotace:
Práce se zabývá rozborem současných trendů na poli CSR aktivit nadnárodních firem, zejména pak společností s rychloobrátkovým zbožím (FMCG), s detailnějším pohledem na příklad společnosti Unilever. Tato práce se pokouší odpovědět na otázku, jaké jsou vnímané přínosy CSR strategií a jaké existují její limity. Cílem práce je prozkoumat současný vývoj v oblasti společenské odpovědnosti firem za pomocí …více
Abstract:
This thesis covers topic of actual trends in CSR strategies of the multinationals, especially of the global company Unilever. It presents drivers and bariers to the implementation of the CSR strategies. The goal of this paper is to understand new trends of the corporate social responsibility and sustainablity using the analysis of current TNC strategies. The thesis is divided into the two parts, theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39546

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.