Johana Nádvorníková

Bakalářská práce

Nation Brands Index - postavení České republiky

Nation Brands Index - position of the Czech Republic
Anotace:
V současné době musí hlavně malé státy klást velký důraz na propagaci svých předností a atraktivních vlastností, které mohou světu nabídnout. Česká republika v poslední době vykazuje poměrně výrazné snahy v této oblasti a zapojuje se do propagace své individuality. Tato práce se zabývá Nation Brands Indexem, jako prostředkem měřícím pověst zemí, a postavením České republiky v jeho žebříčku hodnocení …více
Abstract:
Nowadays especially small states really have to focus on the promotion of their strenghts and attractive characteristics that they can offer to the world. The Czech Republic has recently shown quite evident efforts in this area and has joined into the promotion of itself. This thesis focuses on the Nation Brands Index as a mean that measures the image of countries, and on the position of the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Jana Peterková
  • Oponent: Radka Druláková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38158

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie